Upute za korisnike

Na početnoj stranici nalaze se dvije opcije.
Odabirom opcije Otvorite novi upit (A) otvara se dijaloški prozor u kojem je moguće ispuniti detalje zahtjeva.
Odabirom opcije Provjerite status upita (B) otvara se dijaloški okvir u kojem je moguće provjeriti status upita.
image



Otvaranje novog upita


U ovom dijelu opisan je postupak otvaranja novog upita.

image
U polje (1) Email adresa je potrebno unijeti adresu elektroničke pošte korisnika na koju želite zaprimiti odgovor i biti obavještavani o promjenama statusa zahtjeva.
U polju (2) potrebno je navesti puno ime i prezime (moguće je navesti i broj telefona na koji Vas možemo kontaktirati).
U polju (3) Tema pomoći potrebno je odabrati temu na koju se upit odnosi ili ostaviti Opći upit.
U polju (4) Naslov upita potrebno je navesti na što se upit odnosi.
U polju (5) potrebno je detaljno opisati problem postaviti pitanje vezano za upit.
Zahtjev je potrebno potvrditi odabirom opcije Otvorite novi upit (6).
Nakon potvrde zahtjeva na adresu elektroničke pošte koju ste naveli kod otvaranja upita stići će potvrda o uspješno otvorenom upitu i poveznica za provjeru statusa upita.

Za odustajanje od otvaranja upita potrebno je odabrati opciju Odustani.


Provjera statusa upita


U ovom dijaloški okviru moguće je provjeriti status upita.
Za provjeru upita potrebno je unijeti adresu elektroničke pošte koju ste naveli kod otvaranja upita.
Uz email adresu potrebno je i unijeti šesteroznamenkasti broj upita koji Vam je stigao u potvrdi o uspješno otvorenom upitu.
Za provjeru statusa upita potrebno je odabrati Otvorite pregled statusa upita.
image


                                                                                                                                                                                                                                                                                                Made with❤️ for users